IV. Czyste uwodzicielstwo


Dziś lecimy z tematem kosmetyków , mam dla was do pokazania parę naprawdę dobrych produktów ,które się opłacało kupić , ponieważ wszystkie są z wyprzedaży i to sporych wyprzedaży 💓



1. Pure Seduction (czyste uwodzicielstwo) 😇

Pierwszym produktem, godnym chyba największej uwagi ,jest mgiełka z Victoria's Secret. Tak , mgiełka ,która normalnie kosztuje 70zł , mi udało się ją kupić za 35zł , także przecena 50%. Niestety przecenione mgiełki można było jedynie nabyć w stacjonarnym sklepie, ja akurat kupiłam ją w Warszawie. 
Co do samego produktu, jak najbardziej polecam , zapach utrzymuje się bardzo długo. Na początku czułam go przez cały dzień,jednak po przyzwyczajeniu się do zapachu , czuję go na sobie przez jakąś godzinę. Właśnie,zapach , następny bardzo ważny aspekt. Jest to mgiełka w sam raz dla Ciebie, jeżeli lubisz słodkie,mocne kwiatowe zapachy. Ja osobiście jestem ich wielbicielką ,ale wiadomo ,że każdy ma inny gust.



2. A Midsummer's Peach Dream - idealny zapach na lato 


Następny zapach,tym razem coś bardziej lżejszego od mgiełki Victoria's Secret. Jak sama nazwa zresztą wskazuje, pachnie brzoskwinką. Nadaje się idealnie do podróży ,czy do torebki ,aby popsikać się w każdej chwili. Stąd też jego rozmiar ,buteleczka jest mała ,ma 10ml. Kupiłam te perfumy ,a dokładniej rzecz ujmując,wodę perfumowaną na likwidacji Douglas'a. Kosztowały tak gdzieś 5zł , żałuję bardzo ,że wybrałam tylko jeden zapach, ponieważ powoli mi się kończy. 

3. Oriental Palace - paletka cieni do powiek (firma Douglas) 


Ma prześliczne kolorki ! Również idealne na wakacyjny , orientalny makijaż ;) Kupiłam ją tylko dlatego ,że była bardzo,bardzo przeceniona, ponieważ szukałam czegoś bardziej matowego , w odcieniach brązu. Jednak korzystam z niej , kiedy tylko idę na jakąś imprezę,czy z trzech pierwszych kolorków nawet na co dzień. Co do tego ile kosztowała z tyłu paletki widnieje oryginalna cena: 


55 zł , jak dla mnie to akurat za dużo jak na taką paletkę ,ja jednak kupiłam ją za jakieś 20-30 zł (też na likwidacji Douglasa)  Dlaczego sądzę,że 55 zł to za dużo ? Otóż pigmentacja jest taka sobie ,zresztą sami zobaczcie,ponieważ specjalnie zrobiłam swatche. 


Jak sami widzicie kolory nie są za bardzo widoczne ,to jedyny minus tej paletki , ponieważ mocniejsze już są moje cienie do powiek z "Lovely" za 10 zł 😂



A wy jak sądzicie ,który produkt najbardziej opłacało się kupić ? Jeśli byście miały wybrać jeden najfajniejszy to który to by był ? Czekam na komentarze ;)
Osobiście moim faworytem jest mgiełka z Victoria's Secret ;)
I jeśli usłyszę o jakiś wyprzedażach w drogeriach/ perfumeriach itd. to będę dawać tutaj znać ,jeszcze zanim nie dobiegną końca.

Komentarze

  1. Zaprezentowałaś mgiełkę w naprawdę kuszący sposób. Zdecydowanie zachęciłaś do kupienia :)
    A mnie się bardzo spodobały cienie, choć masz trochę racji z tą jakością pigmentacji.
    Czekam na kolejne newsy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełka jest super ! Zapomniałam napisać ,że dodatkowo jest duża (250ml) ,a więc starcza na długo. Mnie już służy jakieś pół roku ,a mam jej więcej niż połowę ;)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów wcale, można wiedzieć jaki mają skład?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie zainteresowałam się składem przy ich zakupie ,ale produkty na pewno nie należą do ekologicznych.

      Usuń
  3. Mgielka VS awww cudo uwielbiam ja szkoda ze teraz maja nowe opakowania ktore kompletnie mi sie nie podobaja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze stare modele opakowań powrócą ! oby bo tez je wolę ;)

      Usuń
  4. W VS to samo uwodzicielstwo na każdym kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna ta paletka ☺️ Już mam pomysł na makijaż z jej pomocą ;)) WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju mgiełka musi być cudowna. Na pewno się na nią skuszę przy następnych takich promocjach.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty