IX. Kejsiki z AliEkspress

Znowu po długiej przerwie,ale jestem ! Dziś poruszam temat ,którego jeszcze tutaj nie było. Mianowicie zestawię bardzo tanie kejsy na telefon z AliEkspress z kejsem z sieciówki.


A więc zapraszam do dalszego czytania ;) 


Moim zdaniem kejsiki prezentują się ślicznie. Ich ceny podaję od razu na zdjęciu. 

Teraz omówię każdy z nich dokładniej:


1. "Everything is no"

























Wygląd kejsa jest nienaganny ,lecz wielki minus jest taki,iż napis nie odpowiada temu ,który widniał na zdjęciu z Ali,gdzie napisane było "EVERYTHING IS ON". Ale stwierdziłam,że nie ma co narzekać,ponieważ tak czy siak kejsik jest oryginalny i stylowy.

Łapcie link do zakupu (taniej kupicie poprzez apkę mobliną) : 


2. Florystyczny motyw mój ukochany ♥

























Tak, kupiłam ten kejs ,ponieważ widnieją na nim kwiatki. Osobiście bardziej przypadł mi do gustu,niż ten poprzednio przeze mnie omawiany. To co jest w nim dodatkowym plusem, to,to iż jest silikonowy. Czyli nie uszkadza mi telefonu,łatwo się go zakłada i zdejmuje. 

Podaję również do niego link: 


(Do wyboru także inne piękne motywy)


3. Na pewno nie polecam :/ 
























Musiałam kupić jakiegoś kejsa na szybko,miałam nowy telefon i bardzo nie chciałam,żeby mi się popsuł podczas upadku. Padło na niego , weszłam do Forever21 wybierałam go chyba z 20min. Mimo ,iż dostałam zniżkę dla studentów (15%) ,to zapłaciłam za niego 35zł ! Nie warto, tak właśnie wygląda po kilku tygodniach użytkowania. Jednorożce mi się "pozdrapywały" ,a kejs uszkodził mi lekko telefon (jest plastikowy,aczkolwiek byłam przekonana,że będzie silikonowy ,ponieważ tak wyglądał będąc w opakowaniu) 


MORAŁ ? 

Jeśli chodzi o kejsy , na pewno nie polecam sieciówek ,w których ceny są bardzo zawyżone. Naprawdę, nawet jeśli się boicie,czy nie jesteście do końca przekonane do zakupów przez internet,to myślę,że jednak kupienie kejsa na AliEksrpess za 10zł opłaca się bardziej. Owszem trzeba czekać miesiąc , ale moim zdaniem lepiej uzbroić się w cierpliwość i dostać coś taniego i przyzwoitego ,niż mieć od razu coś ,co po kilku miesiącach jest już do wyrzucenia.



Mam nadzieję ,że post wam się podobał ! Co sądzicie o tych kejsach i zakupach przez interenet ? Zostawiajcie komentarze ! Do usłyszenia !   

Komentarze

  1. Uwielbiam etui z aliepress, może nie są jakiejś cudownej jakości, c hociaż niektóre potrafią zaskoczyć, ale są piękne i tańsze niż na allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten w kwiatki, muszę poszukać też coś nowego do mojego telefonu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne! Za takie pieniądze można ryzykować :)
    Ciekawe jak się sprawdzą przy dłuższym użytkowaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na Allie. 😀 Zbieram sie do tego, ale zebrac sie nie moge. A Case mam z tkmaxxx 3 w 1, bo to tez powerbank i pamięć 32 GB w jednym. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zamówić coś z Ali ,niedługo wstawię post ubraniowy z rzeczami z tej strony (jak mi wszystkie dojadą) A jeśli mowa o tkmaxx’ie to również uwielbiam tam robić zakupy 😍 Zdobyłam tam niedawno paletkę z toofaced za 75zl :)

      Usuń
  5. Do swojego telefonu kupiłam jeden konkrety i praktycznie nigdy go nie ściągam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam jeden case i jestem mu wierna;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam etui w kazdej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie sliczne case!:)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty