III. Następne znaleziska



Moja szafa ma w swojej kolekcji coraz więcej nowych rzeczy z lumpeksów ,dziś podzielę się z wami moimi bardzo udanymi znaleziskami. Jedna rzecz jest z outlet'u ,gdzie też się bardzo opłaca kupować ubranka. Ale nawiążę do tego pod zdjęciami ! A więc patrzcie ! 





1. Biały sweterek ♥ 



Oprócz sukienek,jestem również miłośniczką sweterków , ten akurat mam z second hand'u i kosztował jakieś 10zł , jest krótki ,ale zarazem bardzo ciepły,taki milusi 😂 , idealny na zimowe,mroźne dni ! 


Jest on z Topshop'u , akurat mój rozmiar,czyli 38. Nie jest zniszczony, wygląda jak nowy. 


2. Bluzka w panterkę z jedwabiu 😍



Mi samej było ciężko uwierzyć ,że zdołałam znaleźć takie cudo ! Oto bluzeczka z Zary w 100% z jedwabiu. Kupiłam ją,że tak powiem, w bardziej eleganckim lumpeksie , jednak przez to kosztowała 30zł . Lecz nie żałuję tego zakupu,iż jednak jedwab to jeden z droższych tkanin. Niestety przez to ,że prałam ją ręcznie, nieodpowiednimi środkami,tkanina nie jest już tak delikatna jak była ,ale nadal da się wyczuć ,że to nie byle co ;) Podsyłam jeszcze dowody ,czyli metkę i skład tkaniny 😂





3. Bomber ,na wiosenne ,ciepłe dni 💗




To jest ta rzecz z outlet'u ,stwierdziłam,że monotonne byłoby pokazywanie jedynie rzeczy z second hand'ów ,poza tym tutaj liczą się okazję ,a nie tylko najtańsze rzeczy jakie można kupić. Ten bomber jest z marki Vila Clothes. Porządna jakość , ale niestety nie pamiętam ile kosztował , myślę jednak,że było to w przedziałach od 40 do 60 zł , więc nie tak drogo. Najbardziej podoba mi się w nim to ,że ma taką fajną,połyskującą tkaninę , więc wygląda kapitalnie do bardzo prostych outfit'ów. Wystarczy założyć prostą,białą bluzkę ,czarne spodnie i na to ten bomber ,a będzie się wyglądać naprawdę zjawiskowo ! 




To by było na tyle , aby nie gadać tylko o ciuchach , w następnym wpisie przygotuję coś na temat kosmetyków , oczywiście nabytych na wyprzedażach ( i to nie w rossmanie 😂) Wiem,że to będzie trochę odsunięcie się od tematyki bloga, ale uważam to za ciekawe , cóż dowiecie się więcej już niebawem ! 







Komentarze

  1. Sweterek jest piękny i myślę, że bardzo uniwersalny. Będzie pasował do różnych stylizacji :) sama chętnie wybrałabym się na takie łowy 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba znowu wybiorę się w czwartek ,bo mój i mojej mamy ulubiony lumpeks akurat wtedy ma dostawę 😌

      Usuń
  2. Ja akurat nie potrafię szukać w second handzie, ale ostatnio podobny sweterek kupiła moja teściowa i... oddała mi go, bo w domu sie zorientowała że jest na nią za mały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie w second handach to niesmowita zabawa ! Nawet jak się raz ,czy drugi czegoś nie znajdzie to warto się nie poddawać i szukać i próbować ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty