VI. Pielęgnacja twarzy



Witam was serdecznie :* Dziś powracam do tematu kosmetyków ,a konkretnie pielęgnacji twarzy. Produkty ,które wybrałam są z firmy "Himalaya" , nie są to drogie kosmetyki ,ale za to naturalne oraz bardzo skuteczne. 

Wspomnę przy okazji ,że moja cera jest wrażliwa ,lecz nie jest ani za bardzo tłusta,ani sucha. Także wszystkie moje kosmetyki są głównie przystosowane do cery normalnej. 







Jak widzicie na zdjęciu ,są to trzy produkty. Krem nawilżający , peeling i pianka do twarzy. 

Zacznijmy od kremu (cena : 11,50zł) :





Krem jest przeznaczony do nawilżania całego ciała,jednak jego delikatna konsystencja pozwala również na aplikację na twarz. Jest bardzo duży ,więc i na długo starcza. Poza tym ma piękny zapach 
"Aloe Vera, Winter Cherry". Zrobiony jest na bazie ziół oraz wyciągu aloesu ,wyciągu z wiśni oraz wyciągu z indyjskiego drzewa kino. Te wszystkie składniki powodują to ,iż skóra staje się delikatna ,a co więcej chronią ją przed czynnikami zewnętrznymi. 

Jak najbardziej się sprawdza i jak najbardziej polecam ! 

Peeling (cena: 10,90zł) :


Peeling ten jest przeznaczony jedynie do twarzy. Głęboko ją nawilża oraz pobudza do wzrostu nowych komórek. Już po pierwszym użyciu czuć efekty , twarz po nim jest naprawdę bardzo delikatna. Peeling zawiera pestki moreli , a to właśnie one odpowiadają za usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (zauważyłam,że przeważnie właśnie pestki moreli są składnikiem wielu peelingów ,nie tylko tych do twarzy). Co jeszcze jest ważnego to,to ,iż peeling jest przeznaczony do cery wrażliwej i trzeba pamiętać,że stosuje się go trzy razy w tygodniu. 

Pianka (cena: 20zł) :


Jest to ostatni produkt ,który mam dziś do zaprezentowania. Jest to pianka ,oczywiście naturalna z ziół do cery normalnej oraz tłustej. Ja używam jej bardzo długo (już chyba gdzieś od 4 lat) ,także jest to moje must have. Dlaczego ? Myślę,że dlatego, iż bardzo dobrze działa na zapobieganie różnych niedoskonałości pojawiających się na skórze (mam tu na myśli pryszcze oraz zaskórniki). Można jej używać do woli ! Ja ją stosuję 2 razy dziennie,rano i wieczorem.  


To już by było na tyle ;) Kosmetyki ,które wam pokazałam nie są takie drogie i co więcej bardzo skutecznie działają :) W sumie za trzy rzeczy zapłaciłam koło 40zł , więc to naprawdę dosyć mało. 

Jeśli mam polecać to na pewno kupcie sobie krem oraz piankę , peeling jeśli widzicie większe problemy ze swoją cerą. 



Komentarze

  1. Nigdy nie stosowałam takiej pianki 😊
    WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja używam kosmetyków, które sama robię z naturalnych produktów, ale zaciekawiła mnie naturalna pianka. Pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta pianka! :) Muszę się jej bliżej przyjrzeć :)
    U mnie też post o pielęgnacji twarzy zapraszam :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie Himalaye, szczegolnie ich paste do zebow! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo Himalaya w Indiach bardzo popularna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuję peeling i piankę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty