VIII. Wyprzedaże cz.II

Znowu mnie długo nie było... Ale dziś przybywam z postem i pomysłami na dalsze wpisy ! 



Mianowicie chciałabym wam pokazać jedną rzecz z której jestem niezmiernie zadowolona. Otóż jest to sukienka z mojego ulubionego sklepu,czyli z Zary. Dlaczego tak mi się podoba ? Zobaczcie sami , oto jedna sukienka ,która jednak świetnie fituje zarówno z obcasami,jak i adidasami. 




Pierwsze zdjęcie ,jak widzicie, wersja z obcasami , jakby był ktoś zainteresowany ,to te cudowne buciki kupiłam w Stradivariusie w tamtym roku za jedyne 70zł , a szczerze powiedziawszy są niezłej jakości jak na taką cenę.
 Ale powróćmy do głównego tematu,czyli sukienki. 
Podoba mi się bardzo w niej dolne wykończenie ,czyli drobne dziurki i wyszyte kwiatowe motywy oraz to wycięcie w falę krańców sukienki. Tutaj daję wam przybliżony kawałek sukienki o którym wspomniałam. 


Tył sukienki również wygląda interesująco :






Lecz teraz wspomnę o kluczowej rzeczy ,czyli cenie sukienki. Kupiłam ją za 70zł , oczywiście została przeceniona o 50% ! Tak ,pierwotnie kosztowała 140zł. 

Na zakończenie wspomnę ,że teraz będzie trzeba niestety czekać na zimowe wyprzedaże,te letnie już dobiegły końca. Ale jednak jest wiele innych miejsc ,gdzie można kupić ubrania za okazyjne ceny. Jednym z takich miejsc jest internet. Trochę ryzykowna forma zakupów,ale ten kto nie ryzykuje ten nie zyskuje. Teraz możecie się domyślić czego będzie dotyczyć następny wpis ;) 

Dla tych ,których zainteresował dzisiejszy wpis,czy dla tych ,którym podobały się zdjęcia, daję ich jeszcze więcej ;) 

Zachęcam do komentowania ! 











Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty